العودة   منتديات زهرة الشرق > >{}{ منتديات الزهرة الترفيهية }{}< > الترفيه والرياضة والفروسية

الترفيه والرياضة والفروسية رياضة الفروسية - سباقات الفروسية - الخيول العربية - قصص طريفة - مواضيع الترفيه - حكايات ومواقف ساخرة - كرة القـدم

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 03-03-07, 06:06 AM   #16
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


تقريبا ده ياأحمد ياسمسم يابنات
بصوا كويس الله معهم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخ


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-03-07, 06:39 AM   #17
 
الصورة الرمزية بعيد المناوي

بعيد المناوي
العضوية الذهبية

رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بعيد المناوي
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


مامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا
بلبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــله


توقيع : بعيد المناوي






توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر
لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر
انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر
يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر
خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر
حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر

بعيد المناوي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-03-07, 11:28 AM   #18
 
الصورة الرمزية okkamal

okkamal
المشرف العام

رقم العضوية : 2734
تاريخ التسجيل : Apr 2005
عدد المشاركات : 14,839
عدد النقاط : 203

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ okkamal
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلبلة الأسكندرانية مشاهدة المشاركة
تقريبا ده ياأحمد ياسمسم يابنات
بصوا كويس الله معهم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخ
ياخبر وكمان مش شايفة ان كان دة سمسم ولا احمد المصرى
طيب نظارة وعملنالك وعصاية مكفوفين وجبنالك
هنعملك اية اكتر من كدة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههه
خلاص هــــــــــــــ نــــــــــــأجر واحد يسحبك يا ماما بلبلة
ههههههههههههههههههه
------------
http://www.zahrah.com/vb/showthread.php?t=31200

من ايملها اخر مانقلت


okkamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-03-07, 04:43 PM   #19
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ماما بلبلة بتقولكم يااولاد ياشقيين احمد وبعيد خليها تاكلكم
ماشى عليكم بالسيخ المحمى
نصيحة ام لاولادها المعفنين بيعد واحمد عته
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-03-07, 09:44 AM   #20
 
الصورة الرمزية سم سم

سم سم
العضوية الفضية

رقم العضوية : 5867
تاريخ التسجيل : Dec 2006
عدد المشاركات : 617
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ سم سم
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


صحيح

لو الواحد مكانة كفا الله الشر يعنى

يبقى اية الكلام .. كلام اية ؟ هو هايبقى فى كلام

ياساتر عليكى وعلى صورك

مافيش اى رحمة حتى فى التخيلات

افففففففففففففففففففففف

ههههههههههههههههه

مش مكمل الجملة


سم سم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-03-07, 10:02 AM   #21

أشجان
سندريلا زهـرة الشرق

رقم العضوية : 1479
تاريخ التسجيل : Jan 2004
عدد المشاركات : 9,790
عدد النقاط : 57

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ أشجان
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


صورة مرعبة

اكيد الراجل ميت من الأساس

حيموت قبل ما ينزل

ربنا يعين الرجالة .. اصحاب المهمات الصعبة ههههههه

تحيتي


توقيع : أشجان
أحبتي
زورو ...
يومياتي ويومياتك ... والكل يكتب




اين انتم أعضاء زهرة الشرق ..والله لكم وحشة
تعلمت..
ان احب بصمت ،، ابتعد بصمت.. وانظر للغد


زهرة الشرق

أشجان غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 06-03-07, 03:28 PM   #22
 
الصورة الرمزية okkamal

okkamal
المشرف العام

رقم العضوية : 2734
تاريخ التسجيل : Apr 2005
عدد المشاركات : 14,839
عدد النقاط : 203

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ okkamal
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلبلة الأسكندرانية مشاهدة المشاركة
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ماما بلبلة بتقولكم يااولاد ياشقيين احمد وبعيد خليها تاكلكم
ماشى عليكم بالسيخ المحمى
نصيحة ام لاولادها المعفنين بيعد واحمد عته
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ماهو لو احدنا كدة فعلا يبقى العيب عندك لسبب من اتنين
ياأما وراثة منك
يااما عدم اعتناء باولادك
ههههههههههههههههه


okkamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 04:45 AM   #23
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سم سم مشاهدة المشاركة
صحيح

لو الواحد مكانة كفا الله الشر يعنى

يبقى اية الكلام .. كلام اية ؟ هو هايبقى فى كلام

ياساتر عليكى وعلى صورك

مافيش اى رحمة حتى فى التخيلات

افففففففففففففففففففففف

ههههههههههههههههه

مش مكمل الجملة
أعصااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااابى
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ
عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسل
يابت يابلبلة عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسل
عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييل
عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييل
عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييي
ياولاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ياسمسم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 04:46 AM   #24
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشجان مشاهدة المشاركة
صورة مرعبة

اكيد الراجل ميت من الأساس

حيموت قبل ما ينزل

ربنا يعين الرجالة .. اصحاب المهمات الصعبة ههههههه

تحيتي
مايموت ياأشجاااااااااااااان هو بتاعنا يالا عقبال الباقى برضه يبقوا جنبه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخ


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 04:48 AM   #25
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة okkamal مشاهدة المشاركة
ماهو لو احدنا كدة فعلا يبقى العيب عندك لسبب من اتنين
ياأما وراثة منك
يااما عدم اعتناء باولادك
ههههههههههههههههه
اديله ادى اديله ادى
اديله ادى اديله ادى
جينااااااااااااااااااااااااااااااات ياولااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وراثية
شوف بقى انت مين اللى عمل فيك العملة السودااااااااااااااااااا دى
شرف البنت زى عود الكبريت ياولاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 05:59 AM   #26

لؤي درويش
العضوية البرونزية

رقم العضوية : 5365
تاريخ التسجيل : Sep 2006
عدد المشاركات : 393
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ لؤي درويش
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


بلبلة
فعلي خاصية الرسايل الخاصة فورا ً واللا
عاملة زي الليدي ديانا في النمسا بعيد الشر عن ألبك


توقيع : لؤي درويش
ظمئ الشرق فيا شام اسكبي

لؤي درويش غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 06:10 AM   #27
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


يالؤى والله العظيم حاولت افعل الرسايل مش شغالة اوكيه اشوف تانى


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 06:15 AM   #28
 
الصورة الرمزية بعيد المناوي

بعيد المناوي
العضوية الذهبية

رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بعيد المناوي
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


طلبناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اك تتغلين يافاتن حمامه فعلي الرسايل
أسمعي كلام عمك لؤي
ماني مصدق أعيوني لؤي ماغير جاتك خيبه ونيبه تشيللك أنت فينك من زماااااااااااااااااااااان


توقيع : بعيد المناوي






توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر
لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر
انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر
يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر
خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر
حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر

بعيد المناوي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 06:20 AM   #29
 
الصورة الرمزية بلبلة الأسكندرانية

بلبلة الأسكندرانية
هيئة دبلوماسية

رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بلبلة الأسكندرانية
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


مش شغالة عندى يابعيد حااااااااااااااااااااااولت اعمل ايه طيب


بلبلة الأسكندرانية غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-03-07, 06:29 AM   #30
 
الصورة الرمزية بعيد المناوي

بعيد المناوي
العضوية الذهبية

رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ بعيد المناوي
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟


مش معقوله بلبله الرسايل بتاعتها مش شغالع لأ لأ
يامدير سررررررررررررررررعه ألغ جميع مشاركات بلبله وخليها صفر


خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ص
مش شغاله عليك بالعافيه
وبعدين أنا أبغى أوصللك كلام وشلون
عندي فكره أنتي أرسللي علي رسايل على شكل أسئله
وأنا أرد عليك بالمشاركات
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه


توقيع : بعيد المناوي






توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر
لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر
انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر
يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر
خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر
حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر

بعيد المناوي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:21 PM

Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

زهرة الشرق   -   الحياة الزوجية   -   صور وغرائب   -   التغذية والصحة   -   ديكورات منزلية   -   العناية بالبشرة   -   أزياء نسائية   -   كمبيوتر   -   أطباق ومأكولات -   ريجيم ورشاقة -   أسرار الحياة الزوجية -   العناية بالبشرة

المواضيع والتعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتديات زهرة الشرق ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك

(ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)