|
||||||
| الترفيه والرياضة والفروسية رياضة الفروسية - سباقات الفروسية - الخيول العربية - قصص طريفة - مواضيع الترفيه - حكايات ومواقف ساخرة - كرة القـدم |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع |
|
|
#16 | ||
|
هيئة دبلوماسية
رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
تقريبا ده ياأحمد ياسمسم يابنات
بصوا كويس الله معهم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخ |
||
|
|
|
|
|
#17 | ||
|
العضوية الذهبية
رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
مامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـا
بلبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــله
توقيع : بعيد المناوي
![]() ![]() توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر |
||
|
|
|
|
|
#18 | |||
|
المشرف العام
رقم العضوية : 2734
تاريخ التسجيل : Apr 2005
عدد المشاركات : 14,839
عدد النقاط : 203
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
وكمان مش شايفة ان كان دة سمسم ولا احمد المصرى طيب نظارة وعملنالك وعصاية مكفوفين وجبنالك هنعملك اية اكتر من كدة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ههههههههههههههههههههههه خلاص هــــــــــــــ نــــــــــــأجر واحد يسحبك يا ماما بلبلة ههههههههههههههههههه ------------ http://www.zahrah.com/vb/showthread.php?t=31200 من ايملها اخر مانقلت |
|||
|
|
|
|
|
#19 | ||
|
هيئة دبلوماسية
رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ماما بلبلة بتقولكم يااولاد ياشقيين احمد وبعيد خليها تاكلكم ماشى عليكم بالسيخ المحمى نصيحة ام لاولادها المعفنين بيعد واحمد عته خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ |
||
|
|
|
|
|
#20 | ||
|
العضوية الفضية
رقم العضوية : 5867
تاريخ التسجيل : Dec 2006
عدد المشاركات : 617
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
صحيح
لو الواحد مكانة كفا الله الشر يعنى يبقى اية الكلام .. كلام اية ؟ هو هايبقى فى كلام ياساتر عليكى وعلى صورك مافيش اى رحمة حتى فى التخيلات افففففففففففففففففففففف ههههههههههههههههه مش مكمل الجملة |
||
|
|
|
|
|
#21 | ||
|
سندريلا زهـرة الشرق
رقم العضوية : 1479
تاريخ التسجيل : Jan 2004
عدد المشاركات : 9,790
عدد النقاط : 57
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
صورة مرعبة
اكيد الراجل ميت من الأساس حيموت قبل ما ينزل ربنا يعين الرجالة .. اصحاب المهمات الصعبة ههههههه تحيتي
توقيع : أشجان
أحبتيزورو ... يومياتي ويومياتك ... والكل يكتب ![]() اين انتم أعضاء زهرة الشرق ..والله لكم وحشة تعلمت.. ان احب بصمت ،، ابتعد بصمت.. وانظر للغد زهرة الشرق |
||
|
|
|
|
|
#22 | |||
|
المشرف العام
رقم العضوية : 2734
تاريخ التسجيل : Apr 2005
عدد المشاركات : 14,839
عدد النقاط : 203
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
ماهو لو احدنا كدة فعلا يبقى العيب عندك لسبب من اتنين
ياأما وراثة منك يااما عدم اعتناء باولادك ههههههههههههههههه |
|||
|
|
|
|
|
#23 | |||
|
هيئة دبلوماسية
رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسل يابت يابلبلة عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسل عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييل عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييل عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييي ياولاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ياسمسم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ |
|||
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
هيئة دبلوماسية
رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
|
||
|
|
|
|
|
#25 | |||
|
هيئة دبلوماسية
رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
اديله ادى اديله ادى جينااااااااااااااااااااااااااااااات ياولااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وراثية شوف بقى انت مين اللى عمل فيك العملة السودااااااااااااااااااا دى شرف البنت زى عود الكبريت ياولاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ |
|||
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
العضوية البرونزية
رقم العضوية : 5365
تاريخ التسجيل : Sep 2006
عدد المشاركات : 393
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
بلبلة
فعلي خاصية الرسايل الخاصة فورا ً واللا عاملة زي الليدي ديانا في النمسا بعيد الشر عن ألبك
توقيع : لؤي درويش
ظمئ الشرق فيا شام اسكبي
|
||
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
هيئة دبلوماسية
رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
يالؤى والله العظيم حاولت افعل الرسايل مش شغالة اوكيه اشوف تانى
|
||
|
|
|
|
|
#28 | ||
|
العضوية الذهبية
رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
طلبناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اك تتغلين يافاتن حمامه فعلي الرسايل
أسمعي كلام عمك لؤي ماني مصدق أعيوني لؤي ماغير جاتك خيبه ونيبه تشيللك أنت فينك من زماااااااااااااااااااااان
توقيع : بعيد المناوي
![]() ![]() توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر |
||
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
هيئة دبلوماسية
رقم العضوية : 5616
تاريخ التسجيل : Oct 2006
عدد المشاركات : 4,417
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
مش شغالة عندى يابعيد حااااااااااااااااااااااولت اعمل ايه طيب
|
||
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
العضوية الذهبية
رقم العضوية : 4564
تاريخ التسجيل : May 2006
عدد المشاركات : 905
عدد النقاط : 10
|
رد: لو انتم يارجالة كنتم مكانه؟
مش معقوله بلبله الرسايل بتاعتها مش شغالع لأ لأيامدير سررررررررررررررررعه ألغ جميع مشاركات بلبله وخليها صفر خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ص مش شغاله عليك بالعافيه وبعدين أنا أبغى أوصللك كلام وشلون عندي فكره أنتي أرسللي علي رسايل على شكل أسئله وأنا أرد عليك بالمشاركات هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
توقيع : بعيد المناوي
![]() ![]() توصي شي انا بكره مسافر .. وابي الليله اسافر قبل باكر لكن قبل ما ارحل ودي تعرف .. ترى موتي ولا موت المشاعر انا رتبت جرحي مع ثيابي .. وأخذت احزاني وآلامي تذاكر يروح العمر وما راحت همومي .. صحيح اللي يقول الهم كافر خساره انت والدنيا عليَ ... تكابر والزمن مثلك يكابر حبيبي كل من حولي ظلمني ... وتبغاني بعد هذا ما اسافر |
||
|
|
|
![]() |
|
|
زهرة الشرق - الحياة الزوجية - صور وغرائب - التغذية والصحة - ديكورات منزلية - العناية بالبشرة - أزياء نسائية - كمبيوتر - أطباق ومأكولات - ريجيم ورشاقة - أسرار الحياة الزوجية - العناية بالبشرة
المواضيع والتعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي منتديات زهرة الشرق ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك
(ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)