مين هنـــــــــــــا عاشق الورد وفي قسم الطبخ
يا لهوي
بتعمل ايه هنـــــــــــــــا يا شاعرنا الرائع
ارجو ان تنجح في عمل العجين .......... لكننا لن نتنازل عن الشعر من عاشق الورد
فلا ورد ولا شذى بدون شعرك اخي في الله
اشكر مرورك هنــــــــــــــا

وتقديري