عرض مشاركة واحدة
قديم 03-06-10, 05:50 PM   #56
 
الصورة الرمزية محمد عطيه

محمد عطيه
محرر في زهرة الشرق

رقم العضوية : 8840
تاريخ التسجيل : Aug 2007
عدد المشاركات : 5,124
عدد النقاط : 122

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ محمد عطيه
رد: أسرائيل بلدكم يا فلسطينين


[align=center]أخي الغالي الحبيب لقلبي
أخي أبو نواف


بصراحه والله حاجه تغيظ جداً الواحد يجيب القناه ميلاقيش غير مصر..تحس أن الحداث بتجري في مصر مش في شواطئ غزه سبحان الله..وفين وفين اما يجيبوا حاجه عن غزه..كأنها قناه متخصصه في شتم مصر ههههههههههه
ربنا يا يهديهم يا ياخدهم

أختي أبنه بووونه
نحن هنا بالجزائر نشكر القائد والرئيس المصري
على ما قام به وكان هذا اعظم رد فعل عربي على المجازر الصهيونية

فعلاً ما قام به الرئيس حسني مبارك عمل عظيم
ودلوقتي أحنا فأسكندريه في نقابه الأطباء بنلم وبنعمل قافله ضخمه جداً حتتجه لغزه بأذن الرحمن
لو عايزين تتبرعوا حكتبلكم العنوان ورقم الحساب في البنك إن شاء الله توريه لأخوتنا بالجزائر
وأختم بختمك
وشكرا للاسطول الذي اعاد اللحمة والوحدة بين العرب والمسلمين وجعلهم يقفون وقفة واحدة في وجه العدو الصهيوني
الله اكبر فوق كيد المعتد




أختي أشراقه شمس
والله كم تمنيت ان اكون مع هؤلاء الاشراف الذين ذهبوا لنصرة غزة وفك الحصار عنها لكن قدر الله وما شاء فعل

والله كلنا يا أشراقه وفي قافله جديده حتتجه برأ من الأسكندريه في الأيام القادمه إن شاء الله بشارك فيها
وممكن تشاركوا حتبلكم عنوان نقابه الأطباء ورقم حسابها فيا لبنك إن شاء الله كلكم تشاركوا بأي شئ

راناء

عاش من شافك يا ستي
بس يا ستي هو المفروض منشتمش أسرائيل
لأن مفيش حاجه أسمها أسرائيل
أسمه الكيان العبري
بالنسبه لسيدنا يعقوب فالموضوع نيه بقي يا ست رنوشه
أحنا بنشتم الصهاينه




شكراً ليكم جميعاً المرور


[/align]


توقيع : محمد عطيه
زهرة الشرق



zahrah.com

محمد عطيه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس