|
رد: هل لديك الشجاعه والقدره على ذكر اسوء طبع بيك
انا صريحة جدااااااااااااااا جداااااااااااااا وما بحبش اذوق
الكلام فى الباطل واحب الجرأة و ناقدة بشكل كبير لكن المشكلة
ان ناس كتير ما بتتقبلش الحق وبتزعل منه مش عارفة ليه
وفى حاجة تانية .....
مابعرفش انسى وعلشان اكون دقيقة مابعرفش ** اتناسى **
يعنى مواقف تزعل بحاول انساها لكن ما بعرفش احيانا
كتيييييييير يقولولى كبرى
وخصوصا نى ذاكرتى قوية جدااااااااا وعمرى ما انسى حاجة
واحيانا النسيان يكون دواء لحاجات كتير
تحياتى الحارة لك عزيزى وموضوعك جميييييييل
توقيع : شمس الحياة
[align=center]  [/align]
مع اجمل تحياتى
وارق ابتساماتى
مع حبى واشواقى
لأجمل اعضاء بزهرتنا الشرقية الجميلة
آية
|