|
رد: حقوقى واحلامى .. الى اين ؟
والهى يا وائل انت جيت على الجرح الى بيوجع
ومشكلتك انت دوست بشده اوى
ورجعت لى تانى احساسى بانى صعبت عليا نفسى
وصعب عليا تقديرى
وصعب عليا احلامي واهدافى
وكل الكلام الجميل
لكن فى ملحن وفنان جميل اسمه وجيه عزيز
غنا اغنيه تناسب الحلم
من حقنا نحلم ولو كده وكده و نشوف الدنيا حلوه مع انها مش كده
تقبل كل تحياتى وائل
|