|
رد: على بالي كده
[COLOR="Magenta"
ياااااااه ياضيو
الشتاء والكوفيه وفنجان القهوة
ثلاثية منغمة على اوتار الحكايا
علي بالى
امشى فى طريق مرجعش تانى
ولا اشوف زمانى
والى رمانى على بحر تانى
ملهوش مراسي
وخايفة ارجع
من سكة تانية
الاقى نفسي
بتنده على
وانا مش لائينى
رائعه يا ضيوووووووووووووووووو
زيدينى من هذا المطر
وعلمينى ازاى أمسك القلم وانسي الالم
شكرا لشتائك الجميل
واعتذر لشتائى الحزين [/COLOR]
التعديل الأخير تم بواسطة نهى على ; 04-04-07 الساعة 06:48 AM
|