عرض مشاركة واحدة
قديم 07-03-07, 10:31 AM   #43
 
الصورة الرمزية okkamal

okkamal
المشرف العام

رقم العضوية : 2734
تاريخ التسجيل : Apr 2005
عدد المشاركات : 14,839
عدد النقاط : 203

أوسمة العضو
لاتوجد أوسمة لـ okkamal
رد: هل لى حق هذا الاحساس


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif مشاهدة المشاركة
الساهد / الساهـــــــــــــــــــــى
أنا مازلت والحمدلله على قيدالحياة، ولم تكتم أنفاسى ، لسبب بسيط جدا ، ان احنا ماعندناش كراسى أقعد عليها0
اسمحلى أقعد على نفسك وانتقل الى حياة أفضل بأنفاس عميقة0، بنفسى وبنفسك معانا0
جزاك الله بكل خير
شر شر
انت عارف مدى معزتك عندى اد اية
وان انت حبيبى وابن حبيبى
ازاى ياراجل ماعندكش كرسى
ثوانى وهيكون عندك دستتين كراسى (2 دستة =24 كرسى )
فى البيت من الكراسى المعتبرة لان انا كان عندى فى البيت خمس دست فقلت ابعتلك اتنين منهم

اشوفك على كرسى منهم بعد الظهر النهاردة
هههههههههههههه
حبيبك وابن حبيبك
احمد المصرى


التعديل الأخير تم بواسطة okkamal ; 08-03-07 الساعة 02:19 AM
okkamal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس