منتديات زهرة الشرق

منتديات زهرة الشرق (http://www.zahrah.com/vb/index.php)
-   صور وغرائب وحوادث (http://www.zahrah.com/vb/forumdisplay.php?f=50)
-   -   كااااااااااااااااااااام شخص (http://www.zahrah.com/vb/showthread.php?t=31155)

بلبلة الأسكندرانية 02-03-07 04:34 AM

كااااااااااااااااااااام شخص
 
بسم الله الرحمن الرحيم
http://upload.arb7.com/uploads/e5f360e310.jpg
كام شخص فى الصورة ؟

حياة 02-03-07 04:39 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
يمكن خمسة


تشكرات بلبلة

بلبلة الأسكندرانية 02-03-07 04:43 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
صح ياجميل

حياة 02-03-07 04:53 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
:pcream: :phapy:

شكرا بلبلة

حبىالزهرة 02-03-07 07:49 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
نعم خمسه

شكرا اخت بلبلة


تحيتي لك

toty girl 02-03-07 11:19 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
5555555555555555555
هييييييييييييييييه هيييييييييييه
مبرووووووووك توتي
http://www.zahrah.com/vb/images/smilies/smile07.gif

بلبلة الأسكندرانية 02-03-07 07:31 PM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
بسم الله الرحمن الرحيم
العزيز حبى الكويت مظبوط

بلبلة الأسكندرانية 02-03-07 07:32 PM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
بسم الله الرحمن الرحيم
توتى البسكوتة صحححححححححححححححححححححححح ياكوووووووووووووتى

مس لاجئة 02-03-07 07:43 PM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
يا سلام عليكي يا مامي
مع اني اجيت متاخرة
بس حبيت اسلم عليكي
سلام
اه على فكرة
يا ريت تشوفي موضوع الرسائل عندك
فيه خلل

بلبلة الأسكندرانية 03-03-07 05:33 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
كلنا عندنا خلل فى الرسايل مش انا لوحدى او بعضنا

حــــر 03-03-07 11:20 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
ال توتي بتقول خمسه خمسه وجايه اخر وحده

ههههههههه مهويه هالبنت


يسلموا بلبلة

مس لاجئة 03-03-07 04:11 PM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
بعتذر بس في كتير اعضاء براسلوني وبراسلهم وما بكون في اي خلل
اسفة مرة تانية

بلبلة الأسكندرانية 04-03-07 03:53 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
حر انا دى توتى عسل عسل عسل طبعا موهوبة امال ايه
عسل حرانا

بلبلة الأسكندرانية 04-03-07 03:54 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
لما مافيش اعتذار ولاحاجة انا فعلا عندى الرسايل موقوفة وبعض الأعضاء يمكن يكون من السوفت وير او هما اوقفوها لعدم مراسلة بعض الأعضاء لبعض رسائل

عبورهـ 10-03-07 01:58 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
حممممممممممثه حممممممممممممممممثه...
جيت متأخره عارفه بس متحمسه أجاوب
هههههههههههههههههههههههههههههههه
أبي هدية ياالله ...-
-----------------

سم سم 10-03-07 06:51 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
بلبلة

احنا فينا من الحركات دى

الصورة دى بتاعتى . بس يلا مش خسارة فيكى

ويلااااااااااا كمان موضوعك حلو

هههههههههههههههه

مشكورة اختى بلبلة

وتسلمى على الطرح الجميل

دمتى بهناء

بلبلة الأسكندرانية 13-03-07 05:24 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
الموضوع مكرر ياجماعة لابد ينزل فى منتدى المواضيع المكررة شكار سمسم للتنبيه اسفة

سم سم 13-03-07 05:29 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
شكار يعنى اية ؟

وبعدين فيها اية

انا بضحك معاكى

انتى يابلبلة معاكى الجرين كارت

المهم ربنا يكفينا من لسانك

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه

ومحدش ينقل الموضوع ولا يحزفة

صبح تاتا 2 * 3

ههههههههههههههههه

بلبلة الأسكندرانية 19-03-07 12:45 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
يعنى انت شكارة رز خلاص خليصنا وانا معايا الجنسية مش الجرين كارت يابيه
الموضوع يحذف ياجماعة مكرر سم سم قال كده

نور العاشقين 29-03-07 11:32 PM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
يعني جاوبتوا قبلي

بلبلة الأسكندرانية 09-01-08 03:35 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
اوبوب انتى نفسك هدية للمنتدى حبوبتى

بلبلة الأسكندرانية 09-01-08 03:35 AM

رد: كااااااااااااااااااااام شخص
 
سم سم ماتزعلش ياجميل ماخدتش بالى ولا يهمك ياقمر اسفة


الساعة الآن 12:57 AM

Powered by vBulletin® Version 3.8.12 by vBS
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.